wtorek, 24 września 2019

,,Kusząca Pomyłka''


,,Kusząca pomyłka’’ autorstwa Vi  Keeland to gorąca historia Caina i Rachel. Zdawać by się mogło, że to zwykły romans, jednak znajdziemy w tej książce również elementy literatury obyczajowej. Właśnie taka mieszanka daje jeszcze większą frajdę z czytania owej historii. To całkowicie pochłaniająca czytelnika opowieść, o gorącej miłości okraszonej erotycznymi przeżyciami z nutką traumatycznej przeszłości. Człowiek nawet nie spodziewa się jak często nasze drogi się przeplatają i że ,,Anioła stróża’’ można spotkać również w ludzkiej postaci. ,,Kusząca pomyłka’’ po pierwszej wymianie zdań pomiędzy bohaterami wydawała mi się być powieścią trywialną, coś pokroju Greya. Jednak mile się zaskoczyłam, uświadamiając sobie fakt, że pomimo swojej przewidywalności, nie jest tylko płytką formą, a przekazującą wiele przemyśleń książką z dobrze nakreśloną fabułą. Cain jest profesorem, natomiast Rachel zostaje jego asystentką. Uwierzcie mi, wystarczy tylko to jedno zdania, żeby opisać jak sexy jest ta książka. Na szczęście jest to smaczna, nieprzerysowana i przystępna miłość dwojga ludzi. Główni bohaterowie to bardzo wyraziste postaci, za co wielki plus dla autorki. Zarówno Cain i Rachel są pozytywnymi, silnymi i świadomymi siebie bohaterami i to jest fajne, gdyż łamie seksistowskie schematy, tanich erotyków, gdzie dziewczyna jest zawsze słabszą płcią. Ich relacja nie jest perwersyjna, wszystko jest wyważone, właśnie te kurtuazyjne emanowanie seksem, nie wywołuje we mnie odruchu wymiotnego, jaki często narasta we mnie w perwersyjnych przekazach wielu innych autorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz